Mezi reálným
a virtuálním.

Tam někde jsme.

Kdo jsme

Jsme universální (butikové?) studio věnující se tradiční i digitální komunikaci.

Jsme reklamní agentura / studio / atelier (vůbec ych už to chtěl nějak ukotvit) s více než 20-ti letou praxí, osobně se věnuji oboru od roku 1995. Massimo Filippi bylo zaloeno v roce 2007, můžeme zmínit mne a Filipa, ale to asi není důležité. Jsme v Praze Karlíně. Co vidím jako důležitou věc, že jsme rozkročeni mezi reálným a digitálním světem a naší sílou je spojování těchto dvou světů. Někdo je prostě klasická digitálka nebo někdo má hromadu programátorů, ale je level v reálnym světě, např. v tisku a tak. Jsme stabilní tým, pokrývající všechny potřebné činnosti s tím, že na extra buřty vybíráme vždy ty nejlepší z oboru - to je vlastně i původní smysl agentur. Vyhnul bych se záměrně velikosti týmu a fotkám - je to totiž ddojsečná zbraň, velikost týmu může potencionálně odrazovat, a to na obě strany. Text by to chtělo určitě více strukturovat a doplnit fotkama, akorát něvím čeho. Nějaké asi spíš imagovky, kafíčka, semtam přemýšlející člověk? CHtělo by to sepsat a anafotím, to není probém.

Obecně musíme najít dobrou tonalitu našich textů. Na jednu stranu bych chtěl, aby to rozhodně nebylo sterilní, nebojím se jít jakkoliv odvážnou cestou - všechny naše úlety v podstatě vždy sklízeli úspěch a to jen z toho důvodu, že jsem se nebál semtam napsat něco, čemu se ostatní skějou ale sami by se báli - viaz náš současný web. Na druhou stranu tp ale nesmí být trapné, sebestředné a neprofesionální či humpolácké. Měla by v tom být jistá poeie, prostě kvalitní copywriting. Obecně mám rád jednoduchost - vždy mi přislo, že pokud něco umíme, tak není potřeba se schovávat za rádobysofistikované kecy a nejlepší je mluvit jasně a napřímo. Tak se nsažím i stavět prezentace - jasně, sekce typu Kdo, Co, Proč, Jak, Za kolik...

A dlouhé kecy nikdo nečte. Takže přiměřeně stručně, případně můžeme mít more ty rozklikávadla, že...

Co děláme

Tady by to chtělo nějaký úvodní textík.... a nebo taky třeba ne. Jinak toto téma se dá rozdělit asi do tří oblastní od high- po low-level. Tedy asi takto to vidím:

  • High-level: pomáháme značkám růst. A nejen značkám. Pracujeme pro klasické brandy, ale též pro služby a další firmy. Všem v podstatě púomáháme s komunikací (z toho také naše doméne - mf.cz bylo plné MFCC - měli jsme podtitul: Massimo Filippi / Creative Communitaion). Tedy umíme vše, od tvorby komunikační strategie, po stavbu (či přestavbu) značky (koncept, identtita, design), umíme naplánovat komunikační strategii, k tomu postavit kampaně a vše zrealiozvat. Umíme udělat web, reklamu, video, vizitky, kampaně, atd atd.
  • Mid-level - je to popis aktivit co děláme to je ta tabulka co vzniká níže. Základ už jsem nahazoval semka. TOto naklikám, bude dobré se zamyslet, jak moc jít do hloubky, jak moc být abstraktní či konkrétní.
  • Low-lewel - tady mohou být technologie, které používáme. Je to ošemetné, pro 90% lidí je to k ničemu, ale semtam je někdo překvapen, že umíme to či ono s tím, že kdyby to věděl, tak nám dal práci. Zde jsem to měl vyřešené formou tagů, které šly rozkliknout + tam byla stránka (nemohu najít) kde byly všehcny ty tagy vypsány.

Strategické plánování

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Značky & komunikace

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Sed cras ornare arcu dui vivamus. Morbi tempus iaculis urna id. Duis at tellus at urna condimentum mattis pellentesque.

Vizuální identita

Tvoříme loga, značky a vizuální identitu. Stavíme brand manuály. Implementujeme vše do reálného života.

Packaging

Packaging

Zkoumáme. Přemýšlíme. Stavíme strategie. Tvoříme obaly. Stavíme nové značky. Hloubáme nad tiskovými technologiemi. Jezdíme do tiskárnen a hlídáme výrobu. Mazlíme se s tím.

Digital

Analyzujeme, navrhujeme. kreslíme. Testujeme. Vyvíjíme, programujeme a zase testujeme, ladíme a šperkujeme. Provozujeme aplikace, monitorujeme je, upgradujeme a zabezpečujeme.

E-commerce

Stavíme B2B platformy. Integrujeme, propojujeme, provazujeme. Šetříme čas. Prodáváme vaše zboží a služby. A hlídáme, že to všechno frčí jak má.

AV produkce

AV produkce

Vymýšlíme, sepisujeme, diskutujeme. Hledáme netradiční cesty, snažíme se dostat k podstatě věci. Fotíme, natáčíme, plaveme, běháme a létáme. Stříháme a barvíme. Skládáme hudbu a nahráváme zvuky. Užíváme si to.

Soutěže

Kompletní zajištění spotřebitelských soutěží, od konceptu přes návrh soutěžní mechaniky, tvorby klíčových vizuálů,tiskových a POS materiálů, soutěžního webu, adaptace soutěžních obalů, losování výherců, zajištění komunikace s výherci až po finální uzavření a vyhodnocení soutěže. 20 let zkušeností od dob, kdy SMS byla sci-fi technologie.

Virální komunikace

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Sed cras ornare arcu dui vivamus.

Pro koho

Co oni na to

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veni
Jiří Švancara Kofola
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veni
Jana Kubištová Budějovický Budvar
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veni
Monika Králová PUMA
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veni
Jiří Švancara